Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

22.12.2007 г.

Епифеноменален постинг


Първо, извинявам се на всички, които четат този блог, че дълго време не съм публикувала нищо. Второ, извинявам се, че не съм оставяла коментари и във вашите блогове. Искам да ви уверя, че чета (или поне преглеждам) всичко, което виждате в блогрола ми, посредством Google Reader - дори блоговете на онези автори, на които изобщо не им пука чета ли ги, или не.

Този семестър ми дойде в повече - 18 часа преподаване на седмица, съчетани с 600 километра (а понякога и 800) пътуване, пак на седмица. В резултат занемарих дори нещата, които най обичам да правя - фотографията например. Във вторник си купихме принтер и още не съм намерила време и сили да го конфигурирам (защото линуксът ми не го разпознава директно), ей така си седи. А трябва и да преинсталирам операционни системи (поради бъгове и други причини) и какво ли още не.

Иначе имам идеи поне за няколко нови постинга. Идеите се множат като гъби. Дори бях започнала един постинг, но после се почувствах уморена и тъпа и го зарязах. Едва ли ще го довърша, но затова пък ще напиша няколко други, по-простички, адекватни на настоящото ми интелектуално състояние.

Посвещавам ви тази снимка. Малко прилича на коледна, но не е. Прекалено съм антитрадиционалист, за да харесвам Коледа. В последните години дори нямаме елха. Ако човек е християнин - не в елхите, свещите, боб чорбата, свинското (пуешкото) и подаръците е смисълът. Ако не е християнин - все пак, празникът е религиозен, поне на теория. Давам си сметка обаче, че за повечето българи традициите са важно нещо. А и обичам да правя подаръци, дори и това да допринася за комерсиализма на празника.

Така че - весела Коледа, дано я прекарате така, както искате! А аз може пак скоро да се появя, ако не съм затънала в компютърни проблеми и предколедно готвене.

Shine on!

Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар