Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

20.08.2010 г.

Не бях аз!

Христо Ангеличин на "Шишман" (тази снимка поне съм я правила аз)

Вчера случайно забелязах, че в сайта на ДСБ са публикували интервюто с Христо Ангеличин от последния брой на вестник "Седем". Хубаво, ама са писали, че аз съм авторът, пък аз не съм. Не че не бих се радвала да съм взела това интервю, но уви. Писах на някакъв общ имейл на ДСБ, но досега не са реагирали. Лято е, все пак.


Разбирам как е станало объркването - във вестника на едната страница е моята статия, на другата - интервюто с Ангеличин, а и на двете страници има мои снимки (плюс една, която не е моя, но това не е уточнено). И понеже ме пише като автор и на статията, и на снимките, а не пише кой е авторът на интервюто, има логика да се предположи, че съм била аз.


Уточнявам тези неща, защото не искам да излезе, че си присвоявам чужд труд :-). Не съм взимала интервю от Христо Ангеличин. И не съм правила тази снимка.


UPDATE: Коригирано е вече, премахната съм като автор :-).

Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар