Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

29.04.2012 г.

Не съвсем на място


Май бях най-неподходящо облечената на steampunk фестивала онази вечер, но пък бижутата ми бяха тематични - благодарение на Крис.

(Измежду многото сериозни теми, които се канех да блогна по празниците, се промъкна това... И без това всеки, който е могъл, е заминал нанякъде.)

Ако случайно не сте заминали, заповядайте утре, 30 април, от 16 часа, в Южния парк - градинката с каменните животни. Ще има полуимпровизиран поетично-музикално-и-всякакъв фестивал, като се препоръчват облекла от рециклирани материали. Аз ще бъда в тоалет от чували за боклук и смятам да изиграя стихотворение на Момчил Миланов, ако успея да го науча дотогава.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар