Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

3.01.2013 г.

Lo Blogger e mobile

Късно, но от сърце, вече и аз се сдобих с "умен" телефон. Та реших да изпълня препоръката на +Dimitar Tsonev да блогна от него. И за да има все пак какво смислено да ви кажа, нека ви питам нещо:

Преди доста време  бях активирала функцията за мобилен изглед на блога. Намирам го за удобно оптимизиран за мобилни телефони, най-ваче като шрифт и като разположение на екрана. В мобилната версия обаче страниците не се виждат, а се оказва, че и формата за коментари, която е към DISQUS, не се вижда, така че на практика не може да се оставят коментари.

Затова днес премахнах мобилната версия и Неуютният блог вече ще се вижда на мобилни телефони в пълния си блясък. И коментарите си работят. Само че сега пък шрифтът му е много дребен. Аз компенсирам със зумиране, но телефони разни.

В тази връзка, питането ми е: ако четете блога през мобилно устройство, удобен ли ви е, както е сега? Ако не, хрумва ли ви препоръка как да го оптимизирам?


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар