Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

8.01.2014 г.

По-добре късно

Плакат, който направих през лятото

Чувствам се като развален грамофон. Имам желание да кажа неща, които нееднократно съм казвала.

Преди близо три години алармирах, че "Атака" си позволява с месеци да окупира изход на метрото, за да протестира срещу новините на турски език по БНТ. По онова време изцепките на Волен Сидеров не правеха впечатление почти на никого, включително и на самата БНТ.

Тук съм направила кратък и неизчерпателен преглед на последващите действия на В.С. и "Атака". Не съм споменала пиянските изпълнения в самолет на "Луфтханза" и много други.

Ако нечии скандални действия се радват на безнаказаност, логично е авторът им да разширява периметъра им докъдето може. Първо - новините на турски, после - джамията, после - български граждани, после - международни скандали, дела в Страсбург... Както и: първо - вербално насилие, после - физическо, после - заплахи с оръжие... какво следва, според вас?

Волен Сидеров не трябва да бъде игнориран, а спрян. Преди да е станало късно.

Петиция за снемане на имунитета на Волен Сидеров и оставката му като народен представител.

Протест "Имунизирай България срещу Волен Сидеров" - днес, от 13 часа, пред Съдебната палата.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар