Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

5.01.2016 г.

Wanted: коментаторът Свободен (Svoboden)



Има хора, които дълбоко са ме впечатлявали онлайн, без на практика да знам нищо за тях. За някои от тях се е случвало да науча повече, в определени случаи - дори да се запозная в "реалния живот". За други така и не съм разбрала основни неща като например как се казват или как изглеждат, но за мен по-важно е как мислят.

Чудила съм се дали сред тези анонимни хора няма такива, които всъщност познавам, но имат някаква причина да не се разкриват. Преди години съм имала такива случаи (изключвам хейтърските коментари, които са анонимни по други причини).

Един от онези, за които съвсем нищо не знам, преди време коментираше тук в блога под псевдонима Свободен (Svoboden). Винаги съм се радвала на коментарите му/ѝ, а когато не сме имали несъгласия, сме водили безкрайно интересни дискусии.

От доста време Свободен го/я няма - някъде около две години. Разбира се, никой не е длъжен да ми коментира в блога. Но ми се ще да знам, че този човек е добре.

Свободен, ако попаднете на този пост, много ще се радвам да драснете някой ред. Или да дадете знак по друг начин, в случай, че се познаваме и в други измерения. Не е нужно да е дълъг и умен коментар - просто да се уверя, че сте там някъде :-).

Ако не сте Свободен, но искате да ми оставите коментар, просто ей така - заповядайте, също ще се радвам.


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар