Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

29.09.2016 г.

Ето кой да бъде президент!


Дни преди последния срок, в който ГЕРБ ще трябва да обяви своя кандидат за президент, реших да нанеса изпреварващ удар.

Чудите се за кого да гласувате? Много просто - изберете мен! Смятам, че визията и харизмата ми с нищо не отстъпват на тези на някои от вече известните кандидати. Дори ги превъзхождат - и по стил, и по кураж. А това са две важни качества, които един президент трябва да има. И гледам избирателите право в очите.

Ако се чудите какво ми е посланието - за разлика от останалите кандидати, аз имам послание. И то е най-важното послание, зад което, тайно или явно, застава всеки един кандидат за президент. Имам си дори лого на кампанията, на което и Татяна Дончева ще завиди, за Светльо Витков да не говорим. Ето:



Българино и българке! Не се подмотвай, а на 6 ноември иди да гласуваш за мен! Обещавам, че ако спечеля, ще бъда твоят президент!


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар