Ретроспекция

Благодаря ви, че сте с Неуютен блог и във Facebook:

Благодаря ви, че не ме следите, а ме следвате:

Благодаря ви, че сте моето отбрано общество:

31.10.2016 г.

Последно: ще гласувам за Трайчо Трайков


Бях решила да си трая, че ще гласувам за Трайчо Трайков ;-), ако той не се постарае да спечели доверието ми. Трайков обаче не само показа характер, а и стана единственият кандидат за президент, който открито защити човешките права. Така поправи първоначалното ми впечатление, че всъщност не иска да се кандидатира и се явява на избори само за да загуби и да призове на втори тур да се гласува за ГЕРБ. И да имало нещо такова в началото, предполагам, че след като официално е избран за кандидат за президент, е приел ангажимента си сериозно. Освен това, може би и той не е предполагал, че ГЕРБ ще излъчи Цецка Цачева, която пък ще изтърси, че националната сигурност е над човешките права.

Трайчо Трайков се оказва единственият, който твърдо стои зад европейската принадлежност на България и ценностите на правата на човека, характерни за западната култура. Шансовете му да стигне до втори тур не са големи, но най-многото, което мога да направя, е да го подкрепя и да призова и вас да направите същото. Звучи банално, но е вярно – всеки глас е важен.

За втория тур, ако Трайков не се класира, още не съм решила окончателно. Първо си мислех да стисна зъби и да гласувам за Цачева, само за да нямаме президент, който да ни тласка още повече в антиевропейска посока. Боя се обаче, че Цецка ще ни тласка натам, накъдето духа вятърът. В много краен случай (тоест, ако са сериозни шансовете да си имаме президент – бесепарски генерал) е възможно да гласувам за нея на втори тур, но няма да се похваля с това.

На референдума на Слави няма да гласувам. Както писах и преди, най-добрият начин да се противостои на вредните референдуми е да не се гласува в тях. Йовко добре го е аргументирал. Гласуването с „не“ само ще повиши избирателната активност, което ще е от полза на Слави, чиито фенове, както се разбра от изследването на „Алфа Рисърч“, ще гласуват с „да“ само защото го харесват, а не, защото са съгласни с предложенията му.

„Моята“ партия ДЕОС също излезе с подкрепа за Трайков, след като направи анализ.

Апропо, прави ми впечатление, че в ролята на защитници на референдума и на Слави се явяват личности, които са били против протестите срещу Орешарски и говорят неща, които, пряко или не (по-често не) са в полза на БСП. Добре е това да се има предвид.

Като стана дума за референдума – разследването на фалшифицирането на подписа ми от инициативния комитет на Кичашки тече. В петък дадох проби за графологична експертиза. И от Комисията за защита на личните данни, и от полицията са приели случая сериозно и сами ме търсят, не се налага аз да ги гоня.

п.п. Изображението го взех от страницата на Трайчо Трайков във Фейсбук. Надявам се той и щабът му да не ми се сърдят – за доброто дело го направих :-).


Creative Commons License Правила и съвети за препечатване от Неуютния блог


Няма коментари :

Публикуване на коментар